vineri, 21 decembrie 2012

Prima dimineaţă aici

         Bună dimineaţa! Am în faţă o cana cu un cappucino cu vanilie şi lapte, călduţ şi atât de bun şi sigur şi blogul meu secret, care nu vreau să fie nici foarte secret. O să mă mai uit după bloguri drăguţe ca să le adaug în blogroll ca să am şi eu ce să mai blogăresc.
       Sper să nu mai ningă şi să se termine cu vântul şi frigul şi zăpada, nu îmi place iarna...sau nu îmi place cum îmi petrec iarna...dacă aş fi fost cu El ar fi fost perfect dar aşa e frig afară şi în suflet. Nici pomul de Crăciun nu mai are farmec l-am împodobit de la primul moş, şi l-am împodobit aproape singură.
       Citisem ieri o chestie interesantă. Era un dialog între Iisus şi Moş Crăciun. Iisus era trist pentru că oamenii mai mult îl aşteaptă pe moş decât sărbătorirea Sa...şi mă gândesc că de multe ori chiar aşa e...
Cică azi trebuie să vină Apocalipsa v-aţi pregătit?!

2 comentarii:

  1. Este mersul firesc al lucrurilor. Sarbatorile sunt suprapuse in mod intentionat una peste cealalta, pentru a capta mai usor atentia maselor.

    In antichitate romanii sarbatoreau pe 25 decembrie Dies Natalis Solis Invicti sau nasterea zeului Mithra. Papa de la Roma a ales apoi aceasta zi pt celebrarea nasterea lui Iisus, iar acum a devenit data sarbatoririi Craciunului

    Cat despre apocalipsa, un sfarsit este intotdeauna un nou inceput :)

    RăspundețiȘtergere