luni, 24 decembrie 2012

Bună dimi

            E a doua cafea până acum. Am o stare tâmpită. Am chef de ceartă şi doar aştept să-mi zică cineva ceva. Nu ştiu de ce dar azi nu o să-mi intre nimeni în graţie. M-am săturat de febra sărbătorilor.
O să încerc să mă fac să mă simt mai bine : O să-mi fac părul cu placa, o să mă duc să mă pensez şi o să ies la shopping, măcar dacă nu mă simt bine să pară că mă simt bine.
Sper că azi nu o să vină 1000 de colindători care visează să le dai câte 20 lei la fiecare. O să închid interfonul.
După amiază o să ies afară să îmi sting setea de   fumat, asta în cazul în care o să am bani.
      Ce viaţă dacă aş sta singură acum doar aş bea la cafea şi aş fuma un pachet întreg de ţigări.
Mă plictisesc. Urăsc sărbătorile!
Sărbători fericite!


2 comentarii:

  1. :)) "Sărbătorile nu sunt idioate...", doar că le urăşti :))... Mda.
    Sărbători fericite! :P

    RăspundețiȘtergere